LA PRIMAVERA



Ja s’acosta el bon temps i nosaltres no ens quedarem de braços creuats!!Ha arribat l'hora de canviar els flocs de neu i omplir la casa de flors i colors vius. Aquí podeu veure algunes de les flors que estem fent per a la decoració de primavera. 

Com podeu observar hi ha flors de diferents formes i fetes també amb diferents materials. Combinant els diferents tipus de flors, els colors, i les textures, intentarem  fer una composició ben maca i vistosa per decorar la recepció, l'entresòl, i les parets d'algunes plantes. Ja us ensenyarem el resultat perquè pogeu donar-nos la vostra opinió.




L’Angelina i la Rogelia estan fent els pètals amb cartolina de diferents colors. Sis pètals com aquests que podem veure a la taula creen una flor maquíssima que heu pogut veure a l'inici de l'entrada d'avui. 
Amb cartolina de diferents tonalitats de verds estem fent unes fulles. Podeu veure en aquesta fotografia que estem fent una línia amb llapis, això serà una petita pestanya que donarà volum a les fulles.
















A la dreta la Isabel ja està amb la cola enganxant aquesta pestanya per a donar per acabades les fulles que completaran el nostre mural. A la taula de la foto de sota a l'esquerre, podem veure uns pètals fets amb paper pinotxo, seran els pètals d'unes flors a les que hem donat el nom de roselles. 


Més avall la Carmina i la Jesusa ja estan enganxant els pètals que les seves companyes els hi van passant per a donar per acabada aquestes flors tricolors fetes amb cartolina.


A la foto de sota a la dreta podem veure unes rodonetes vermelles i taronges que donaran forma a la que hem titulat com a "flor esclatada". Podeu veure'n una de vermella acabada més avall. 




De moment per avui ho deixem aquí. Per saber com acaba la nostra decoració primaveral us haureu d'esperar uns dies perquè tinguem temps d'enllestir-ho tot i col·locar-ho. Segur que l'espera valdrà la pena! 


Comentaris

  1. Bon dia!

    Ja fa un temps que us segueixo. Per atzar, un dia remenant per internet vaig anar a parar al vostre blog i em va encantar. M'agradaria felicitar-vos per la feina i l agran creativitat que teniu.

    Sóc Educadora Social i treballo en una residència. No tinc massa experiència en el sector però vosaltres m'ajudeu i em doneu grans idees.

    Un altre cop, felicitats per l'equip que formeu!

    ResponElimina
  2. Hola!
    Trobo que us està quedant molt bé i m'agradaria animar-vos a que feu participar a la meva iaia la Carmen, ja que porta poques setmanes aquí però estic segura que a ella també li faria il·lusió donar-vos un cop de mà.
    Gràcies!

    ResponElimina
  3. Uauuuu!!!
    Quina bona olor deuen fer aquestes flors. Olor de feina ben feta com sempre!
    Felicitats noies com sempre ha quedat perfecte!!
    Virginia

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada