CONCURS DE POSTALS DE NADAL

Com cada any, a aquesta època, arranquem amb els preparatius de Nadal a la residència. Sempre comencem amb la postal de Nadal, ja que participem al concurs de postals D'ACRA (Associació Catalana de Recursos Assistencials). Per això des d'ahir, a la sala de la biblioteca de l'entresòl, podeu trobar exposades  una selecció de les millors postals que han fet els residents.
Animem a tots els residents, personal, familiars, amics i qui vulgui participar, a votar la postal que més us  agradi. Les dues postals guanyadores s'enviaran al concurs. Teniu fins el 24 d'Octubre per participar.

Com participar?

-En persona a la residència: Cada postal té un número assignat. Agafa un paperet amb el número de la postal que més t'agradi i diposita'l a l'urna que hi trobaràs.

-Virtualment a través d'aquest blog: Deixeu un comentari sota d'aquesta entrada  amb el número corresponent a  la postal que escolliu.

Dijous quan tanquem el concurs farem el recompte total de vots.


























Comentaris

  1. Hola sóc l'Alba!
    Ja feia dies que no us deia res! Jo estic molt be però us trobo a faltar! I vosaltres??? Ja veig que no pareu... i quines postals més boniques! Tot i que m'agraden totes i per a mi serien totes guanyadores, si voleu que digui les que més més m'han agradat han sigut la 2 i la 5!
    Ja direu qui ha guanyat el concurs!! Molta sort a tots!
    Un abraçada molt forta a tots i totes!

    ResponElimina
  2. And my opinion is:

    Postcard number 06..........10 points
    Postcard number 11..........09 points

    Abr.,
    Raquel

    ResponElimina
  3. M'agraden totes, sou unes artistes! però el meu vot és per a..... la número 3!!!!!

    Pablo

    ResponElimina
  4. OOOOh !!! ho he vist massa tard!!!!
    De totes maneres totes són molt boniques

    Montse

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada