GUANYADORA DEL COIXÍ!!

US FEM SABER QUE LA GUANYADORA DEL COIXÍ FET PELS RESIDENTS, EN MOTIU DE LES 10.000 VISITES DEL NOSTRE BLOG, ÉS LA SENYORA AMPARO COLLAZO, LA FILLA DE L'ANTÓNIA MOLINA. ELLA ÉS LA NOSTRA ANÒNIMA, I JA L'HEM DESCOBERT!!!
VA SER ENTRE TOTS ELS RESIDENTS, QUE VAREN DECIDIR QUE LA GUANYADORA HAVIA D'ÉSSER ELLA, JA QUE SEMPRE ENS DEIXA ALGUN COMENTARI.
GRÀCIES AMPARO! DESITGEM QUE T'AGRADI!
L'ENTREGA ES FARÀ EL DIA 31 D'OCTUBRE DURANT LA FESTA DE LA CASTANYADA. TOTS AQUELLS QUE VOLGUEU PODEU VENIR, COM SEMPRE, HI ESTEU CONVIDATS!


NO DEIXEU D'ESCRIURE COMENTARIS , JA QUE PER MÉS ENDAVANT PREPARAREM ALTRES REGALS, I ALS NOSTRES RESIDENTS ELS HI AGRADEN MOLT, RECORDEU QUE SÓN ELLS ELS QUE CONTESTEN AL TALLER DE BLOG.

Comentaris

  1. Hoy, ya no soy el fantasma anónimo, hoy soy la Amparo
    hoy, no hago comentarios de las entradas, hoy solo os escribo ( a todos los residentes) para daros las gracias, de que me hayáis elegido ganadora, del bonito, cojín
    Me ha hecho mucha ilusión,
    antes de saber que era el premio a los comentarios, de vuestras entradas, me enamoro
    cada vez que entraba a vuestra casa ( la residencia) lo miraba, y me gustaba más.
    luego, me entere que era el premio, a los comentarios, y dije.... vaya como voy de fantasma, ya no entro en el concurso..
    pero.... si que he entrado y..soy la GANADORA
    Gracias,
    para mi , es un trocito de todos vosotros.







    el más importante por haberlo hecho vosotros, que cuando lo vi, epuesto en la entgrada, todavia, no sabia que era el premio de los blogs, me enamore de el,

    ResponElimina
  2. el más importante por haberlo hecho vosotros, que cuando lo vi, epuesto en la entgrada, todavia, no sabia que era el premio de los blogs, me enamore de el,

    este trozo, ha salido en el otro comentario, se me ha colado


    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada