ACTIVITATS D'ESTIU


Amb el bon temps tenim ganes d'aprofitar el sol i sortim a la terrassa per fer activitats a l'aire lliure mentre ens toca una mica l'aire!

A les fotos de més avall podeu veure com fem gimnàstica a la terrassa de la 7a planta. 







I aquí ens podeu veure fent una mica d'estimulació cognitiva amb l'Elena el cap de setmana. 




També com cada dues setmanes vam sortir a passejar! Vàrem tornar a caminar fins a la Plaça Espanya i vam pujar al mirador de les Arenes! 


Com que som tants a la residència encara en són molts els que no hi han pujat! Aquell dia era el torn de: la Mercè Garcia, l'Antonia Fajardo, la Pepita Viver, la Montse Puentes, la Josefa i la Maria Coll.




Ara amb el bon temps també tenim ganes d'ensenyar-vos com tenim de florit el nostre hortet! Mireu quines maduixes!






Ben aviat us seguirem explicant què més està passant per la residència aquests dies!






Comentaris

  1. Sí os falta una fresa... imaginaros quien la tiene
    Os diré que yo no estoy en la residencia, y os puedo Asegurar que yo todavía no he ido a las Arenas
    También os podría decir lo que me gusta vuestras publicaciones (creo ya lo sabeis)
    Pero hoy soy la que os quiero decir que estos días estoy en fase de conocer algo diferente de la residencia, algo que ya conocía pero no lo vivía, ahora por desgracia voy a compartir ahí mis visitas
    Me hubiera gustado no tener que hacerlo, pero no ha sido así y aunque los primeros días estaba.. No encuentro la Palabra exacta, diria
    Enfadada, quizás decepcionada, quizas
    angustiada, no se,,, trasmitir la Palabra
    Si os puedo decir hoy, que estoy contenta de poder estar después de cuatro años conociendo esta Planta, sus residentes con una sensibilidad especial y ha vosotros (el personal)
    Alguno ya conocido y otros por conocer
    Demostrándose Vuestra Entrega diaria y muchas veces trasmitiendo les a ellos (residentes) el amor que a ratos no podemos, no sabemos transmitirles
    Gracias todos por tanto y sobre todo por encontrarme a gusto en esta nueva Andadura
    Y GRACIAS por haberme dejado expresarme
    caperucita roja (Osea yo)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada